Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Клішевич Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Клішевич Н. А. Досвід соціально-педагогічної роботи спеціальних установ для неповнолітніх з делінквентною поведінкою у другій половині ХХ ст. [Електронний ресурс] / Н. А. Клішевич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 11(2). - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_11(2)__5
| 2. |
Клішевич Н. А. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях [Електронний ресурс] / Н. А. Клішевич // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 80-83 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_24 Визначено напрями та проаналізовано форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою в загальноосвітніх навчальних закладах, школах-інтернатах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, притулках для дітей, центрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Виокремлено первинну та вторинну профілактику правопорушень, соціальну реабілітацію неповнолітніх, які мали досвід протиправної поведінки, та психокорекційної роботи з ними. Рекомендовано використовувати найбільш поширені форми роботи: індивідуальні (бесіда, консультація), групові (відеолекції, тренінги, ігри, сімейні групові наради, конкурси) та масові (акції, фестивалі, рекламно-інформаційні кампанії). Определены направления и проанализированы формы социально-педагогической работы с подростками с делинквентным поведением в общеобразовательных школах, школах-интернатах для детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, приютах для детей, центрах социальных служб для семьи, детей и молодежи.The article outlines the directions and analyses forms of socio-educational work with teenagers with delinquent behaviour in comprehensive schools, boarding schools for orphan children and children deprived of parental care, shelters for children, and centres of social services for families, children and youth.
| 3. |
Клішевич Н. А. Організація соціально-педагогічної роботи з делінквентними підлітками в центрах соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді [Електронний ресурс] / Н. А. Клішевич // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2011. - Вип. 60. - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2011_60_31 Здійснено аналіз розвитку соціально-педагогічної роботи з підлітками з делінквентної поведінкою в центрах соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Виявлено провідні напрями роботи з підлітками з делінквентною поведінкою у досліджуваний період.Представлен анализ становления социально-педагогической работы с делинквентными подростками в центрах социальных служб для семьи, детей и молодежи в конце ХХ - начале ХХІ ст. Выявлены главные направления работы с подростками с делинквентным поведением в исследуемый период.In the article the analysis of becoming of social and pedagogical work with teenagers of delinquent behavior in the centers of social services for a family, children and young people at the end of 20th are beginnings of a 21st century is presented. Basic directions of their activity concerning the prophylaxis of neglect and offences are selected.
| 4. |
Павлюк Р. О. Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк, Т. Л. Лях, Н. А. Клішевич // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(1). - С. 98-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(1)__15
| 5. |
Клішевич Н. А. Соціально-педагогічні умови формування організаційно-адаптаційних умінь підлітків у процесі особистісного становлення [Електронний ресурс] / Н. А. Клішевич // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 6. - С. 152-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2014_6_19
| 6. |
Клішевич Н. А. Соціально-педагогічні умови формування організаційно-адаптаційних умінь підлітків у процесі особистісного становлення [Електронний ресурс] / Н. А. Клішевич // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 5. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2014_5_26
| 7. |
Клішевич Н. А. Особливості соціальної роботи з дітьми із інвалідністю у Великій Британії [Електронний ресурс] / Н. А. Клішевич, І. М. Різак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 75(1). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_75(1)__25
| 8. |
Скіпальська Г. Б. Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 [Електронний ресурс] / Г. Б. Скіпальська, Т. Л. Лях, Н. А. Клішевич // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 2. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2021_2_41
|
|
|